تماس با ما

فید خبر خوان

نقشه سایت

فروشگاه جامع آموزشی، کار اینترنتی و محصولات دانشگاهی و صنعتی


افزایش تضمینی بازدید از سایت خود


افزایش تضمینی بازدید از سایت خود

این نرم افزار مخصوص رایانه هست و بدون هیچ دردسری روزانه تا 10 هزار نفر از سراسر جهان می تواند به سایت شما بازدید کننده واقعی با آی پی حقیقی بفرستد!

قابلیت ها:

ارسال ویزیتور به سایت شما روزانه تا سقف 10000 نفر رایگان

امکان محدود کردن بازدید کننده به کشور بخصوصی مثل ایران

امکان ارجاع بازدید کننده از گوگل به سایت شما

امکان ارجاع از گوگل با تعیین کلید واژه به سایت شما

امکان تعیین مدت زمان ماندگاری بازدید کننده در سایت

امکان تعیین لینک برای کلیک در سایت (فوق العاده برای کسب در آمد از اینترنت)!!!

امکان فرستادن بازدید کننده به لینک های زیر مجموعه سایت شما

و صد ها امکان کاربردی و پول ساز برای سایت شما به صورت رایگان. این نرم افزار تنها در این سایت بفروش می رسد. بجای هزینه های میلیونی برای کارهای پیش پا افتاده برای سئو(SEO) سایتتان فقط از این نرم افزار استفاده نمایید. کاملا رایگان و نا محدود برای استفاده. با این نرم افزار سایتتان را محبوب کنید و در رتبه های بالاتر گوگل قرار بگیرید. با بالا رفتن آمار بازدید سایتتان همچنین به کار تبلیغاتی بپردازید و کسب درآمد کنید. کمیاب ترین برنامه برای این کار. در اینترنت هیچ برنامه حتی مشابهی هم برای دانلود وجود ندارد و این کارها فقط در ازای دریافت مبالغ هنگفتی انجام میشود که شما با این نرم افزار به راحتی و با بهترین فیدبک (بازخورد) رتبه الکسا و گوگل و سایر موتور های جستوجو گر را فزایش خواهید داد. ارزش واقعی این نرم افزار بسیار زیاد است ولی ما مفتخر یم به هم وطنان عزیز در عرصه فضای مجازی خدمت بی بدیلی ارائه نماید و این برنامه نفیس را فقط به مبلغ 99 هزار تومان بفروش برساند. ارزش واقعی 3 میلیون تومان

فرصت را از دست ندهید. فردا دیر است!!!

نحوه کار با برنامه راحت هست. زبان این برنامه انگلیسی می باشد و با کمترین دانش زبان توان کار با این برنامه را خواهید داشت. شما فقط کافیست برنامه را باز نمایید ( هنگام باز کردن برنامه ویروس یاب ویندوز را غیر فعال نمایید) سپس لینک سایت خود را به برنامه وارد نمایید و با باز بودن برنامه و اتصال شما به اینترنت به صورت خود کار ترافیک تعیین شده از طرف شما به سایتتان سرازیر خواهد شد. این نرم افزار هوشمند بوده و ترافیک تعیین شده از طرف شما که حداکثر تا 10000 بازدید کننده در روز می باشد را به طور هوشمند بین 24 ساعت به صورت نرمال و طبیعی تقسیم خواهد کرد. این نرم افزار واقعا بی نظیر هست. شاه کار این نرم افزار ارجاع از گوگل و یا هر موتور جستوجو گری هست که شما مشخص می کنید. ارزش این برنامه در بازار آی تی کشور بالغ بر 3 میلیون تومان هست که شما با داشتن این برنامه می توانید خود اشتغالی نیزبنمایید. یعنی برای سایت ها بازدید کننده بفرستید و پول بگیرید. اگر صاحب سایت هستید و از بازدید کم و رتبه آن در گوگل خسته شده اید و از پرداخت مبالغ هنگفت برای بهبود سئو سایتتان خسته و درمانده شده اید این برنامه مخصوص شماست.

پس از پرداخت مبلغ از لینک موجود در پایین سایت امکان دانلود آن را خواهید داشت.

با تشکر از حسن انتخاب شما

 

 


مبلغ قابل پرداخت 27,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۵ خرداد ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 2430

مطالب تصادفی

  • دستور العمل جامع رنگ - مورد استفاده در پروژه ها
  • دانش خانواده و جمعیت - ویراست دوم پاییز 96 - پیام نور همراه سوالات تستی و جواب
  • 10 نکته کلیدی در خرید خودروی دست دوم - حاصل تجربه 10000 کارشناسی خودرو - 7ص pdf
  • عملیات اجرای خطوط لوله (piping) فاز 15 و 16 عسلویه - pdf 155صفحه
  • دانلود عارف نامه ایرج میرزا - پی دی اف 62 صفحه pdf

فروشگاه فایل دانلودی